Vaikne ja rahulik elu Phayami saarel, Tais


MayKae's  söömas

Ilus päev Long Beachil bestikaga (Lola)
Tervist Taist!

Kuidas Teil seal põhjapoolel läheb ka?
Meil siin Koh Phayami saarel Tais on vihmahooaeg aga peaks mainima et vihma sajab siin meil vähem kui Eestis.. Tegelt, no mida ma tean, teine vihma kuu alles sai läbi.


Madalhoaeg saarel on võimas.. Kohalike inimesi elab siin ainult mõni sada ja kõik tunnevad kõiki. Kedagi nagu kuskil pole. Phayami saar on 10 km pikk ja 5km lai ja asub Andamani meres India ookeanis. Võrreldes seda saart teiste saartega ja
Long Beach Aow Yai, Koh Phayam
kohtadega, kus ma käinud olen, siis see siin pole pidude saar. Kõrghooajal on siin reggae pidusi ja väikseid chillum istumisi aga enamasti ka turistid siin on tulnud nautima loodust, vaikust ja rahu. Meil siin saarel autosi pole, elektrit saame nii 18h päevas, nett töötab enamasti hästi.

Kui ma tulin Jaanuaris oma esimesele Tai reisile, ei osanud ma oodata, et ma jään siia nii plaanimatult. Lendasin Helsingist HongKongi ja sealt edasi Bangkoki kust lendasin kohe edasi Surat Thanisse ja läksin oma esimesele saarele, Koh Samuile. Samui oli väga rahvarohke ja lärmakas ja poleks olnud minu valik, kui mu Itaallane sõbranna poleks seal olnud. Kolm päeva Samuil ja olin valmis edasi trippima Koh Phayamile. Buss + speedboat ca 6h ja saabusin paradiisi, kuhu ka pidama jäin. Viisa pärast olen käind trippimas Myanmaris päevastel reisidel ja ka Penang saarel Malaysias..

Gypsie Bar, Buffalo Bay

Olen siin turistiviisaga, seega töödata hetkel veel ei saa. Rahavas on küsind, et kuidas ja millest ma elan. Noh, öelda võib seda, et mu elu on lihtne. Pole luksust, nagu kuum vesi dussi all või igast ripsmehooldusi ja küüntehooldusi. Elamine on mul töö eest. Madalhooajal Bungalovi omaniku siin pole ja seega mina ja mu sõbranna Laura vaatame, et kõik korras oleks. Vahest on torme ja puid kukub ja asju läheb katki, siis me hellame omanikule ja ta saadab inimesi aitama vajadusel ning selle eest saame “tasuta” siin elada. Toit on odav ja värske, päeva kulud nii 5-10e ringis. Ma hakkasin jälle ka tõlketöid tegema netis ning kirjutan ka teiste inimeste blogidesse. Virtuaal Assistendi töö ka huvitab ja nüüd olengi tööotsinguil. Vahest on ikka raske aga ma arvan et igal pool on elus omad probleemid.

Kodukontor
Minule rahast tähtsam on olla õnnelik, tunda südames rahu ja nautida. Kahe kuu pärast lendab ette 35 aastat ja olen õnnelik, et ma ei abiellund ja ei loonud endale pere.. Ma tahan elada vabana kui lind ja ma ei näe ka enam mingit vajadust pere hankida. Kõigile see ei proovi korda minna, aga kes arvab et on minust parem, kuna on rutiin, töökoht ja pere, on lihtsalt egoist. Issanda looma-aed on kirju ja me ei pea kõik ühesugsed olema. Minule meeldib mu elu nii. Igas päevas on palju uut ja üllatavat ja kunagi ei tea mis homme juhtub. Elada 100% hetkes on mu põhimõte. Ja kuna ma olen selline multitalent ja taibukas, siis alati leiand lahenduse igale probleemile!

Tai on avanud mu maailmavaadet veel rohkem endisest. Kuigi olen reisinud väga palju, siis enamasti reisid on olnud lääneriikides. Elu siin Buddhismi järgides on hea. Minagi mediteerin iga päev ja käin templis. Kõik see rahu mille ma leidnud olen, on muutnud mind inimesena. Jaa, eks vahest ikka lähevad närvid läbi ja pean auru välja laskma aga ma ei jää oma tunnetesse kinni, vaid igal võimalusel leian enda seest rahu.
Lõpetan tänaseks.. Mul veel 2 blogi artiklit kirjutada ja tööd vaja leida jne.

Olge tublid ja kirjutage mulle, et mis toimps :)

Armastan teid.

sadam, Koh Phayam

Puhas rõõm

Namaste 

Comments

Popular Posts