Viis kuud Thais - uus elu

Päikese loojang, Buffalo Bay , Koh Phayam , Ranong


Tsau Te seal teisel pool maakera! Kuidas Teil läheb? Faceboogi fiidist näeb , et suvi on saabunud ja päike paitab meelt..
Meil siin hakkas madalhooaeg ja vihma saab nata iga päev aga muidu on ilus ja mõnus.. Olen tasapisi hakanud töövärke kaa siin uurima.. Alustuseks harjutan miximist täiega, et järgmine kõrghooaeg olla osav ja harjunud ja saab pidusi teha.. Olen ka inglisekeelseid artikleid hakanud kirjutama Natinueli hooldustest.. Mõtlen siin, et mineraalmeikidel oleks ka täiega lööki siin.. Vaja aint tööluba kuidagi sebida.. ei tea, vb abiellun Thaiga ja siis oleks nata lihtsam.. Kandidaate on :D

Apsara Beachfront resort, Khao Lak
Hetkel olen ma Kata Noi's, Phuketis.. Paar päeva tagasi käisin sõpradega Kaho Lak'is, tehti välja, neil oli seal surfi õpetaja ja kohtuniku workshop / koolitus.. Oli mega mõnus ööbida nelja tärni resordis, nautida KUUMA vett, et on seinad über ja konditsioneer :D Ma ju muidu elan dsunglis, Koh Phayami saarel...

Inimesed küsivad, et millest ma elan.. Pmts ma elan õhust ja armastusest. Mul on bungalow, milles saan elada et maksan aint elektri ja vee, mis on nii 1000 bhati, nii 27€, jagan seda sõbrannaga.. Koristame resorti, hoiame jne. Teeme vabatahtlikku tööd ja saame selle eest süüa ja juua. Vahest peab sõpradelt raha küsima, et teha viisajooksu ( nii kahe kolme kuu tagat). Ei ole lihtne, aga saab hakkama. Budhistiku eluviisiga elades tundub kõik paremini minevat. Pole probleeme, on vaid lahedatavaid ülesandeid ja õppetunde elus.

Joy Bamboo Tattoo, Andaman Buri , Koh Phayam



Lasin endale tinti juurde toksida, bamboo tattood alustasin Joy'ga Phayamilt.. Trennimine, jooga ja mediteerimine on mul iga päev menüüs.. Olen alla võtnud Tais umbes 12kg ja veda vaid 3 kuuga ja ilma proovimata. Ei tea kas Tai toit või stressihormooni jõhker langemine on tekitand selle, igatahes olen paremas vormis kui varem. Ainuke mis häirib, on kõik see lõtvunud, veninud nahk mis pole veel tagasi tõmmanud... Tiss ka nii väikseks läind :D Vaja uusi riideid osta aga raha pole.. hahah :D pean seega siis jälle oma ajud tööle panema ja kuskilt mingi pleki välja nuputama. Teil on mingeid ideid? Jagage mulle ka !!!


1.juuni lähen jälle Malasiasse, Penangi... Teen uue kolme kuu viisa endale ja tagasi Taisse.. seiklused jätkuvad.... Kas ma peaks tegema Eestikeelseid youtube videosi ka tegema? Mis arvate?

Jätkub.....

Namaste.




Comments

Popular Posts