Tervitused Thaist!!

Tsau kallikesed seal kaugel!


Pole ammu midagi siia kirjutanud, kuna ma läksin Taisse puhkusele kolmeks nädalaks 24 nädalat tagasi :D Lendasin Helsingist Hong Kongi ja sealt edasi Bangkoki ja sealt edasi veel
Surat Thanisse kust läksin paadiga Koh samuile. Nägin oma kallist itallast sõbrannat ja pärast kolme ööd jätkus mu matk väiksele hippisaarele nimega Koh Phayam.


"The Monument" Buffalo Bay, Koh Phayam

The Pier, Koh Phayam


See koht on lihtsalt nii imeline , et ma juba 2 nädalat enne tagasilendu otsustasin, et ma jään Taisse pikemaks ajaks.. Ja nii see läks... 24.1 oli lend tagasi ilma minuta.


Koh Phayam on pisike saar Ranongis. 10km pikk ja 5km lai, autosi saarel pole ja inimesi on vähe. Ideaalne koht, kus võtta aeg maha.. See saar on nii aegluubis et ma suutsin lasta oma peast lahti kõik kinnisideed, ühiskonna ideed elust, läänemaise kultuuri jne. Mediteerin iga päev ja sellele aitavad kaasa ilusad rannad, ilus loodus, vaikus ja rahu... seda ma just vajasingi..


salajane rand

Rasta Baby Bar, Aow Yai , Koh Phayam

Veits ThaiBoxingut kaa ikka :)


Natuke hull lüke küll niiviisi ilma plaanita ja erilise rahata jääda tundmatusse maasse. Mul ju esimene kord Aasias, aga siiani on kõik ilusti välja kujunend. Igatahes tagasi pole ma nii pea tulemas.. Visad saan teha naaber maades, käinud juba Burmas ja Malasias uuendamas. Tööd mul nagu reaalselt pole, aitan siin ja seal ja tegelen erinevate asjadega.. Hakkaja mutt ju :D



seaview

Rangley Bar, Aow Yai

Hippy Bar , Buffalo Bay 



Teen YouTube'i väikseid klippe enda elust, hetkel inglise ja soome keeles, ehk ka varsti eestikeeles <3


Igatahes, selline eluke mul...


Jäta kommentaar, et mis arvad :P

Telli blogi ja You Tube ka ;)




Inglise keelne blogi on siin

Tervitused Phuketist 


Comments

Popular Posts