Uus koht, uued tuuled

Hei!

Kuidas hästi läheb? Talv käes ja puha... Kas kellegil veel peale minu oli raske sügis?
Vahest elu mängib vingepussi ja toob igast takistusi, konflikte ja jamasi ette, nagu testiks.  Ojaaa mul on olnud raske sügis.. Veidi tööalaselt aga rohkem eraelus. Oktoober tõi palju muutusi, suhtestaause muutusele lisaks on uus mul koht töö tegemiseks.


Ma olen 6 kuud Beauty Gallerys olnud ja palju , palju hooldusi teinud ja mu põhiteema, ehk koolitused, on täiesti tahaplaanile jäänud. Nüüd on aeg end kokku võtta, hooldusi vähem teha ja hakata lõpuks koostama materjaale ja viima asju edasi. Beauty Pro messil sain väga hästi aru, kui tähtis on mu plaanitud koolitused, kuna ka pro'd ei oma piisavalt teadmisi koostisosadest ja nende mõjudest, biokeemiast või uue põlvkonna hooldustest..

Alustasin koostööd vast avatud ilukliinikuga ja teen seal hooldusi K, N & P ning seal on ka ruumid koolituste jaoks. Koha nimi on NN Estetic ja asub Hietalahdenranta 11A. Minu teenustele lisaks saab sealt ilusüste, tugevaid happekoorimisi, püsimeiki ja ilu-ala koolitusi.

Ma arvan et minu koolitusi võib oodata uuest aastast, siis kui leping Beauty Galleryga läbi. Mul lihtsalt pole seda aega hetkel pendeldades kahe koha vahel. Aga asjad lõpuks edenevad.

Homme lähen Tallinnasse Natinueli uute hooduste koolitusele, seega tulemas uut ja huvitavat selles vallas ka.

Praguseks siis kõik, loodan et elu teid hästi kohtleb ja isegi kui ei, siis ikka pea püsti ja edasi.

-Gloria

Comments

Popular Posts